Obserwatorzy

poniedziałek, 22 lipca 2013

powrót :3


ciao ;)
ja miło powrócić do blogowania, TAK tego mi było trzeba. więc zaczynam od nowa,  od początku.
wygład bloga,  tło, nagłówek pozostają takie same. wszystko będzie tak jak wcześniej, tylko teraz przede wszystkim więcej wolnego czasu
dużo więcej
 taaaaaaak ♥. ♥

 holiday, holiday, holiday, holiday 
kucze jak one szybko lecą *.* 
ale pozytywnie.
trzeba korzystać z wakacji jak tylko możnaa ;)



zimny tymbark jabłko-brzoskwinia 
kanapki z kremusiem ;)
dobry film
no i.. 
nic już mi nie potrzeba.. 






No właśnie, dajcie jakieś tytuły filmów, najlepiej komedie romantyczne, może być też dramat. :3 

srutututuututu
do zobaczonka ;)
+ obserwuj !

2 komentarze:

  1. Świetna wróżba z tymbarka. Uwielbiam ten smak.
    + obserwuję
    klaudussia-hehe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia i świetny blog! :)


    Może obserwujemy? :)
    Wpadaj dyverst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz :* To dla mnie dużo znaczy. Im więcej tym jestem bardziej happy :) Zostaw link do swojego bloga, wejdę na pewno! ♥