Obserwatorzy

środa, 24 lipca 2013

wieczór filmowy ;)

ciao ;)
dzisiejsza pogoda jest do kitu.
postanowiłam, że dzisiejszy dzień spędzę oglądając filmy razem z przyjaciółką.
romansideł nigdy nie za dużo :)

Oczywiście u mnie nigdy nie obejdzie się bez zdjęć :

 czekolada z migdałami ( z biedronki ;D ) omomomomo *.*
 ten kapsel jest jak najbardziej na tak *.*
jaaa :3

kurcze.. od nie dawna, a dokładnie 2 miesięcy jestem wielką fanką happysadu.
dla mnie ten zespół jest genialny. 
jest taki prawdziwy i na prawdę uwielbiam taki typ muzyki.


A czy wy lubicie happysad? 

srutuutututtuu
do zobaczonka  :)
+ obserewuj! 

3 komentarze:

  1. Super blog, świetna notka, bardzo podoba mi się twój styl pisania, widać, że wkładasz w to wiele serca *.* ! A jaki wygląd... !
    Grzech nie wpadać tu częściej, oczywiście obserwuję i liczę na to samo !

    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka śliczna koszula.
    klaudussia-hehe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post !
    Obserwuje i liczę na to samo :)
    Wpadnij klauudia-klauudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz :* To dla mnie dużo znaczy. Im więcej tym jestem bardziej happy :) Zostaw link do swojego bloga, wejdę na pewno! ♥